Başkan Şehirli’den Play-Off Mesajı
Balıkesirspor’un kritik play-off mücadelesi öncesinde gazetemerhaba.com'a konuşan Altıeylül Belediye Başkanı Hakan Şehirli, tüm şehrin kenetlendiğini belirterek; "İlk maçımızdan iyi bir skorla ayrılıp Eskişehir’e avantajlı gideceğiz," dedi.
Balıkesirspor’un üst lig hedefindeki en kritik virajlardan biri olan play-off mücadelesi öncesi heyecan zirveye ulaştı. Gazetemerhaba.com'a konuşan Altıeylül Belediye Başkanı Hakan Şehirli, takımın grubun birinci aşamasını başarıyla geçtiğini hatırlatarak, play-off sürecine dair umut dolu mesajlar verdi. Yaklaşık 5 maçlık serüvenin sonunda şampiyonluğa ulaşmak istediklerini belirten Başkan, ilk adımın önemine değindi.
“Bu Enerji Sahaya Yansıyacak”
Şehirdeki coşkuyu yorumlayan Hakan Şehirli, Balıkesir’in her köşesinde kırmızı-beyaz bir atmosfer olduğunu vurguladı. Şehirli, “Görüyorsunuz, Balıkesir sokakları ve taraftarımız ayakta. Müthiş bir pozitif enerji var. Bu birlikteliğin sahada meyvesini vereceğine inanıyorum,” ifadelerini kullandı.
“Eskişehir Öncesi Avantaj Peşindeyiz”
Kendi saha ve seyirci avantajlarını en iyi şekilde kullanacaklarını belirten Hakan Şehirli, şunları ekledi:
“İlk maçımızdan iyi bir skorla ayrılacağımıza inancımız tam. Buradan alacağımız galibiyetle Eskişehir deplasmanına büyük bir avantajla gideceğiz. Balıkesirspor’un başarısı için tüm şehir tek yürek olduk.”
Başkan Akın’dan Balıkesirspor’a Tebrik MesajıSpor
Başkan Şehirli Basınla BuluştuSiyaset