Başkan Şehirli’den Play-Off Mesajı

Balıkesirspor’un kritik play-off mücadelesi öncesinde gazetemerhaba.com'a konuşan Altıeylül Belediye Başkanı Hakan Şehirli, tüm şehrin kenetlendiğini belirterek; "İlk maçımızdan iyi bir skorla ayrılıp Eskişehir’e avantajlı gideceğiz," dedi.

Balıkesirspor’un üst lig hedefindeki en kritik virajlardan biri olan play-off mücadelesi öncesi heyecan zirveye ulaştı. Gazetemerhaba.com'a konuşan Altıeylül Belediye Başkanı Hakan Şehirli, takımın grubun birinci aşamasını başarıyla geçtiğini hatırlatarak, play-off sürecine dair umut dolu mesajlar verdi. Yaklaşık 5 maçlık serüvenin sonunda şampiyonluğa ulaşmak istediklerini belirten Başkan, ilk adımın önemine değindi.

“Bu Enerji Sahaya Yansıyacak”

Şehirdeki coşkuyu yorumlayan Hakan Şehirli, Balıkesir’in her köşesinde kırmızı-beyaz bir atmosfer olduğunu vurguladı. Şehirli, “Görüyorsunuz, Balıkesir sokakları ve taraftarımız ayakta. Müthiş bir pozitif enerji var. Bu birlikteliğin sahada meyvesini vereceğine inanıyorum,” ifadelerini kullandı.

Başkan Şehirli’den Play-Off Mesajı“Eskişehir Öncesi Avantaj Peşindeyiz”

Kendi saha ve seyirci avantajlarını en iyi şekilde kullanacaklarını belirten Hakan Şehirli, şunları ekledi:

İlk maçımızdan iyi bir skorla ayrılacağımıza inancımız tam. Buradan alacağımız galibiyetle Eskişehir deplasmanına büyük bir avantajla gideceğiz. Balıkesirspor’un başarısı için tüm şehir tek yürek olduk.

Kaynak: Muhabir Nursima Akyürek
hakan şehirli Balıkesirspor başkan