Balıkesir’de Piknikçilere 46TD Müjdesi

Balıkesir’de hafta sonunu Değirmenboğazı’nda geçirmek isteyenler için beklenen ulaşım kolaylığı geliyor. 46TD nolu belediye otobüsü, 16 Mayıs Cumartesi itibarıyla yeniden sefere çıkacak.

Balıkesir’de Piknikçilere 46TD Müjdesi
Balıkesir’de Piknikçilere 46TD Müjdesi

Balıkesir’de doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen vatandaşların sıkça tercih ettiği Değirmenboğazı, hafta sonu ulaşımında yeniden belediye otobüsüyle desteklenecek.

16 Mayıs Cumartesi günü itibarıyla başlayacak seferlerle birlikte 46TD nolu belediye otobüsü, hafta sonları hizmet verecek.

TTM’den Saat Başı Sefer Yapılacak

Yeni düzenlemeye göre 46TD hattı, hafta sonları TTM’den saat başı hareket edecek. Böylece piknik yapmak, yürüyüşe çıkmak ya da ailesiyle doğada vakit geçirmek isteyen vatandaşlar, özel araca ihtiyaç duymadan Değirmenboğazı’na ulaşabilecek.

Hafta Sonu Planı Yapanlara Ulaşım Kolaylığı

Havaların ısınmasıyla birlikte Balıkesir’de mesire alanlarına ilginin artması beklenirken, Değirmenboğazı seferlerinin yeniden başlaması özellikle piknikçiler, öğrenciler, aileler ve hafta sonu doğa molası yapmak isteyenler için önemli bir kolaylık sağlayacak.

Balıkesir’de Piknikçilere 46TD Müjdesi46TD hattının saat başı çalışacak olması, bölgede hafta sonu yoğunluğunun arttığı saatlerde ulaşımı daha düzenli hale getirecek.

Kaynak: Muhabir Büşra Sadıç
balıkesir değirmenboğazı otobüs piknik