Balıkesir’de Piknikçilere 46TD Müjdesi
Balıkesir’de hafta sonunu Değirmenboğazı’nda geçirmek isteyenler için beklenen ulaşım kolaylığı geliyor. 46TD nolu belediye otobüsü, 16 Mayıs Cumartesi itibarıyla yeniden sefere çıkacak.
Balıkesir’de doğayla iç içe vakit geçirmek isteyen vatandaşların sıkça tercih ettiği Değirmenboğazı, hafta sonu ulaşımında yeniden belediye otobüsüyle desteklenecek.
16 Mayıs Cumartesi günü itibarıyla başlayacak seferlerle birlikte 46TD nolu belediye otobüsü, hafta sonları hizmet verecek.
TTM’den Saat Başı Sefer Yapılacak
Yeni düzenlemeye göre 46TD hattı, hafta sonları TTM’den saat başı hareket edecek. Böylece piknik yapmak, yürüyüşe çıkmak ya da ailesiyle doğada vakit geçirmek isteyen vatandaşlar, özel araca ihtiyaç duymadan Değirmenboğazı’na ulaşabilecek.
Hafta Sonu Planı Yapanlara Ulaşım Kolaylığı
Havaların ısınmasıyla birlikte Balıkesir’de mesire alanlarına ilginin artması beklenirken, Değirmenboğazı seferlerinin yeniden başlaması özellikle piknikçiler, öğrenciler, aileler ve hafta sonu doğa molası yapmak isteyenler için önemli bir kolaylık sağlayacak.
46TD hattının saat başı çalışacak olması, bölgede hafta sonu yoğunluğunun arttığı saatlerde ulaşımı daha düzenli hale getirecek.
Balıkesir’de 5 İlçede Bayram Ulaşım Düzeni AçıklandıGündem
2 Saatte 1! Balıkesir’de Kampüs–Terminal Hattına Bayram TakviyesiEğitim