Kepsut’ta Geleneksel Bayramlaşma Heyecanı
Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul’un ev sahipliğinde düzenlenen geleneksel bayramlaşma programı, ilçe protokolü ve vatandaşları Mehmet Karabey Kültür Merkezi’nde bir araya getirdi.
Kepsut ilçesinde Ramazan Bayramı coşkusu, düzenlenen geniş katılımlı bayramlaşma töreniyle taçlandı. Mehmet Karabey Kültür Merkezi’nde gerçekleştirilen programda, birlik ve beraberlik mesajları verildi.

Geniş Katılımlı Bayramlaşma Töreni
Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul’un ev sahipliğindeki programa; AK Parti Balıkesir Milletvekili İsmail Ok, Kepsut Kaymakamı Adem Taşpınar, ilçe protokol üyeleri, sivil toplum kuruluşu temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı. Katılımcılar tek tek bayramlaşarak günün anlam ve önemine uygun bir dayanışma sergiledi.

"Birlikte Karşılamanın Sevincini Yaşıyoruz"
Başkan İsmail Cankul, programda yaptığı konuşmada bayramların kaynaştırıcı gücüne vurgu yaptı. Ramazan Bayramı’nı hep birlikte karşılamanın mutluluğu içerisinde olduklarını belirten Cankul, şu ifadeleri kullandı:
"Mübarek Ramazan Bayramı’nı büyük bir heyecanla karşıladık. Bu güzel günü tüm hemşehrilerimizle paylaşmanın sevincini yaşıyoruz. Rabbim birliğimizi daim eylesin. Tüm Kepsutlu kardeşlerimin ve İslam aleminin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum."
İlçede Bayram Mesaisi ve Ziyaretler
Protokol üyeleri, kültür merkezindeki resmi törenin ardından vatandaşlarla sohbet ederek bayram sevincine ortak oldu. Kepsut Belediyesi’nin bayram süresince yürüteceği çalışmalar ve ilçedeki huzur ortamının devamlılığına yönelik temennilerle program sona erdi.


Edremit Protokolü Bayramlaşma Töreninde BuluştuGündem