Kepsut’ta Öğrenciler Karnelerini Aldı: Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu

Balıkesir’in Kepsut ilçesinde okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve liselerde eğitim gören öğrenciler, karnelerini alarak yarıyıl tatiline başladı. 2025-2026 eğitim öğretim yılının 8 Eylül 2025’te başlayan birinci dönemi bugün itibarıyla sona erdi.

Kepsut’ta Öğrenciler Karnelerini Aldı: Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu
Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu

Türkiye genelinde ilk ve ortaöğretim kurumlarında eğitim gören yaklaşık 18 milyon öğrenci, yoğun geçen bir dönemin ardından dinlenme fırsatı bulacak. Kepsut’ta da okullarda karne heyecanı yaşanırken, özellikle çocukların yüzlerindeki mutluluk dikkat çekti.

Balıkesir Kepsut’ta Öğrenciler Karnelerini Aldı: Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu

Milli Eğitim Bakanlığı tarafından uygulanan Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında ilkokul 1 ve 2. sınıf öğrencilerine bu yıl da karne yerine, sosyal ve duygusal öğrenme becerilerini içeren “gelişim raporu” verildi. Veliler ve öğretmenler, uygulamanın öğrencilerin bireysel gelişimini daha yakından takip etmeye katkı sağladığını ifade etti.

Balıkesir Kepsut’ta Öğrenciler Karnelerini Aldı: Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu

Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, İlçe Kaymakamı Adem Taşpınar ve kurum amirleriyle birlikte ilçedeki eğitim kurumlarını ziyaret ederek öğrencilerin karne sevincini paylaştı. Başkan Cankul, sınıfları gezerek öğrencilerle sohbet etti, başarılarından dolayı çocukları tebrik etti.

Balıkesir Kepsut’ta Öğrenciler Karnelerini Aldı: Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu

Ziyaret sırasında açıklamada bulunan Başkan Cankul, “Çocuklarımızın heyecanına ortak olmak bizim için büyük mutluluk. Tüm öğrencilerimizi emeklerinden dolayı kutluyor, aileleriyle birlikte sağlıklı ve verimli bir yarıyıl tatili geçirmelerini diliyorum” ifadelerini kullandı.

Balıkesir Kepsut’ta Öğrenciler Karnelerini Aldı: Başkan Cankul Karne Sevincine Ortak Oldu

Kepsut’ta karne günü, öğrenciler kadar öğretmenler ve veliler için de gurur ve sevinç dolu anlara sahne oldu. İlçede yarıyıl tatilinin ardından ikinci dönem, belirlenen takvim doğrultusunda başlayacak.

Kaynak: Haber Merkezi
ismail cankul kepsut başkan cankul kepsut belediyesi okul karne