Balya Belediye Başkanı Orhan Gaga, Kurban Bayramı dolayısıyla görev başındaki itfaiye, zabıta, BASKİ ve belediye personelini ziyaret ederek bayramlarını kutladı.
Balya Belediye Başkanı Orhan Gaga, Kurban Bayramı dolayısıyla görevleri başında bulunan belediye personelini ziyaret etti.
Görev Başındaki Ekiplerle Bayramlaşma
Ziyaret kapsamında İtfaiye Amirliği, Zabıta Amirliği, BASKİ ve On On Cafe çalışanlarıyla bir araya gelen Başkan Gaga, personelin bayramını tek tek kutladı.