İsmail Cankul Duyurdu: Kepsut Meclisinde Nisan Oturumu Yapıldı
Kepsut Belediye Meclisi’nin Nisan ayı olağan toplantısının ilk oturumu yapıldı. Peki toplantının ardından Belediye Başkanı İsmail Cankul hangi mesajı verdi?
Kepsut Belediye Meclisi Nisan Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nın 1. oturumu gerçekleştirildi. Toplantının ardından değerlendirmede bulunan Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, alınan kararların ilçe adına hayırlı olmasını temenni etti.
Başkan İsmail Cankul’dan Toplantı Sonrası Açıklama
Toplantıya ilişkin paylaşım yapan Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, meclis çalışmaları kapsamında ele alınan konuların Kepsut ve ilçe halkı için önem taşıdığını vurguladı.
Cankul açıklamasında, “Kepsut Belediye Meclisi Nisan Ayı Olağan Meclis Toplantısı'nın 1. oturumu gerçekleşti. Toplantıda alınan kararların şehrimize ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyoruz” ifadelerine yer verdi.

Kepsut’ta Gözler Meclis Kararlarında
Nisan ayı toplantısının ilk oturumunda alınan kararların, önümüzdeki süreçte Kepsut’taki belediye çalışmaları ve yerel hizmetler açısından yol gösterici olması bekleniyor. Belediye meclisinde alınan kararların ilçedeki hizmet planlamalarına yön vermesi öngörülüyor.
Yerel Yönetim Gündemi Takip Ediliyor
Kepsut Belediyesi’nde gerçekleştirilen olağan meclis toplantıları, ilçenin ihtiyaçları doğrultusunda planlanan çalışmaların değerlendirilmesi açısından önem taşıyor. Nisan ayı meclis toplantısının ilk oturumu da bu kapsamda dikkat çeken başlıklar arasında yer aldı.