İsmail Cankul Duyurdu: Kepsut Meclisinde Nisan Oturumu Yapıldı

Kepsut Belediye Meclisi’nin Nisan ayı olağan toplantısının ilk oturumu yapıldı. Peki toplantının ardından Belediye Başkanı İsmail Cankul hangi mesajı verdi?

İsmail Cankul Duyurdu: Kepsut Meclisinde Nisan Oturumu Yapıldı
İsmail Cankul 2 Nisan'da Mecliste Alınan Kararları Tebrik Etti

Kepsut Belediye Meclisi Nisan Ayı Olağan Meclis Toplantısı’nın 1. oturumu gerçekleştirildi. Toplantının ardından değerlendirmede bulunan Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, alınan kararların ilçe adına hayırlı olmasını temenni etti.

Kepsut Belediye Meclisi Nisan Ayı Toplantısında İlk Oturum Yapıldı
Kepsut Belediye Meclisi Nisan Ayı Toplantısında İlk Oturum Yapıldı

Başkan İsmail Cankul’dan Toplantı Sonrası Açıklama

Toplantıya ilişkin paylaşım yapan Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, meclis çalışmaları kapsamında ele alınan konuların Kepsut ve ilçe halkı için önem taşıdığını vurguladı.

Cankul açıklamasında, “Kepsut Belediye Meclisi Nisan Ayı Olağan Meclis Toplantısı'nın 1. oturumu gerçekleşti. Toplantıda alınan kararların şehrimize ve hemşehrilerimize hayırlı olmasını diliyoruz” ifadelerine yer verdi.

Başkan Cankul, Meclisinin İlk Nisan Oturumunu Değerlendirdi

Kepsut’ta Gözler Meclis Kararlarında

Nisan ayı toplantısının ilk oturumunda alınan kararların, önümüzdeki süreçte Kepsut’taki belediye çalışmaları ve yerel hizmetler açısından yol gösterici olması bekleniyor. Belediye meclisinde alınan kararların ilçedeki hizmet planlamalarına yön vermesi öngörülüyor.

Yerel Yönetim Gündemi Takip Ediliyor

Kepsut Belediyesi’nde gerçekleştirilen olağan meclis toplantıları, ilçenin ihtiyaçları doğrultusunda planlanan çalışmaların değerlendirilmesi açısından önem taşıyor. Nisan ayı meclis toplantısının ilk oturumu da bu kapsamda dikkat çeken başlıklar arasında yer aldı.

Kaynak: Kepsut Belediyesi
kepsut belediyesi nisan ismail cankul