Kepsut Belediyesi'nden 7 Alanda Hizmet Atağı
Kepsut’ta 14 Mart Cumartesi günü hangi hizmetler sunuldu? Mobil sağlık hizmetleri, ücretsiz yemek dağıtımı, temizlik ve altyapı çalışmaları vatandaşlarla buluştu. İşte Kepsut Belediyesi’nin detaylı faaliyet raporu…
Kepsut Belediyesi, 14 Mart Cumartesi günü ilçede bir dizi hizmet ve çalışmayı hayata geçirdi. Belediye Başkanı İsmail Cankul, gazetemerhaba.com'a yaptığı açıklamada, “Kepsut’ta her mahallemize dokunuyor, vatandaşlarımızın ihtiyaçlarını öncelikli hizmet anlayışıyla karşılıyoruz. Sağlık hizmetlerinden altyapı çalışmalarına, sosyal yardımlardan temizlik işlerine kadar her alanda aktif olarak çalışıyoruz” dedi.
7 farklı alanda gerçekleştirilen faaliyetler ile, ilçedeki yaşam kalitesinin artırılması hedefliyor.
"Mobil Sağlık Hizmetleriyle Vatandaşların Yanındayız"
Kepsut Belediye Başkanı İsmail Cankul, 14 Mart Cumartesi günü Akçaköy, Yenice ve Kasapzade mahallelerinde mobil sağlık hizmetleri sunduklarını söyledi. Vatandaşların sağlık ihtiyaçlarına hızlı yanıt verilmesi amacıyla gerçekleştirilen uygulamada:
-
2 enjeksiyon uygulandı
-
1 pansuman yapıldı
-
Rutin hastaların sağlık takibi gerçekleştirildi
Başkan Cankul, Mobil sağlık ekiplerinin köy ve kırsal mahallelerde sağlık hizmetlerini ulaştırmaya devam edeceğini belirtti.
160 Kişiye Ücretsiz Yemek Dağıtımı
Başkan ayrıca günün bir diğer önemli hizmeti ise ücretsiz yemek dağıtımı olduğunu belirtti. Toplam 160 kişiye yemek ulaştırıldı ve özellikle yaşlılar ile ihtiyaç sahibi vatandaşların desteklenmesi sağlandı. Belediye, bu tür sosyal hizmetlerin sürdürüleceğini ifade etti.
Altyapı ve Tesis Çalışmaları
-
At Binicilik Tesisinde taş döşeme çalışmaları devam etti
-
Damızlık Koyun Tesisinde sıva çalışmaları yapıldı
Başkan ayrıca, Bu çalışmaların, belediyenin hem turizm hem de hayvancılık alanında hizmet kalitesini artırma hedefinin bir parçası olarak yürütüldüğünü belirtti.
Mahallelerde Temizlik ve Peyzaj Çalışmaları
Merkez mahallelerde vatandaşların yaşam kalitesini artırmak için bir dizi rutin hizmet gerçekleştirildi:
-
Ağaç budama çalışmaları ile yeşil alanlar düzenlendi
-
Rutin temizlik işleri ile sokak ve caddeler temizlendi
-
Camilerde lavabo temizliği yapılarak ibadet alanlarının hijyeni sağlandı
Başkan Cankul bu çalışmaların yerel halkın günlük yaşamını kolaylaştırmayı ve sağlıklı bir çevre sunmayı hedeflediğini belirtti.
Başkan İsmail Cankul tüm bu faaliyetlerle ile ilgili“Kepsut için çalışıyoruz” mesajını vurguladı ve vatandaşların hizmetlerden düzenli olarak haberdar olması için sosyal medyayıda kullanıyoruz vatandaşlarımız takip edebilirler dedi.

Başkan Cankul’dan Gönül Bağı MesajıGündem
Balıkesir’de Günün İlk 3 ManşetiGündem