Spor Camiası Kurban Bayramı’nda Kenetlendi
Türkiye Futbol, Basketbol, Voleybol ve Güreş Federasyonu başkanları ile Fenerbahçe, Galatasaray, Beşiktaş ve Trabzonspor kulüpleri, Kurban Bayramı dolayısıyla kutlama mesajları yayımladı. Mesajlarda birlik, beraberlik, paylaşma ve sportif başarılar vurgulandı.
Kurban Bayramı vesilesiyle Türkiye'deki spor federasyonlarının başkanları ve Süper Lig'in dev kulüpleri, resmi internet siteleri ile sosyal medya hesapları üzerinden kutlama mesajları paylaştı. Yayınlanan mesajlarda bayramın getirdiği manevi değerlerin yanı sıra Türk sporunun birlik ve beraberlik ruhuna dikkat çekildi.
Federasyon Başkanlarından "Birlik" Vurgusu
Federasyon liderleri, kendi branşlarındaki spor ailelerine ve tüm İslam alemine huzur ve bereket diledi.
-
TFF Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu: "Toplumsal barışın ve ortak değerlerimizin temelini oluşturan Kurban Bayramı'na kavuşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Futbol ailemizin, aziz milletimizin ve tüm İslam aleminin bayramını en içten dileklerimle kutluyorum."
-
TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu: "Bayramlar; paylaşmanın, dayanışmanın ve manevi değerlerimizin anlam kazandığı özel zamanlardır. Kırgınlıkların geride kaldığı nice bayramlarda bir arada olmayı diliyorum."
-
TVF Başkanı Mehmet Akif Üstündağ: "Sahada elde edilen başarıların temelinde sevgi, emek ve birlikte hareket etme kültürü vardır. Bayramlar da bizlere tam olarak bu değerleri hatırlatır."
-
Türkiye Güreş Federasyonu Başkanı Taha Akgül: "Bayramın, camiamızdaki birlik ruhunu daha da pekiştirmesini, sporcularımıza moral ve motivasyon getirmesini temenni ediyorum."

Dört Büyüklerden Camialarına Mesajlar
Süper Lig'in dev kulüpleri de başkanları seviyesinde ve kurumsal açıklamalarla taraftarlarının bayramını tebrik etti.
Galatasaray (Dursun Özbek): "Futbolda üst üste dördüncü, toplamda 26'ncı şampiyonluğumuzla tarihi bir başarı daha yaşadığımız sezonun ardından bayram sevincini yaşıyoruz. Sevdiklerinizle huzur ve sevgi dolu nice bayramlar diliyorum."
Beşiktaş (Serdal Adalı): "Bayramlar; vefanın, sevginin, saygının, kardeşlik ve birlik beraberlik duygularının pekişmesine vesile olması açısından büyük önem taşımaktadır. Mübarek Kurban Bayramı’nı en içten duygularla kutluyorum."
Trabzonspor (Ertuğrul Doğan): "Bu bayramı, aramızdan ayrılan Orhan Kaynak hocamız başta olmak üzere tüm sevdiklerimizi kaybetmenin burukluğuyla geçiriyoruz. Geride bıraktığımız süreçte yaşadığımız Türkiye Kupası sevinci, camiamızın kenetlendiğinde neleri başarabileceğinin en güzel göstergesi olmuştur."
Fenerbahçe Spor Kulübü ise yayınladığı kurumsal mesajda, "Dayanışmanın, paylaşmanın ve bereketin simgesi olan Kurban Bayramı’nızı en içten dileklerimizle kutlar; ülkemize, camiamıza ve tüm İslam alemine sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini temenni ederiz" ifadelerine yer verdi.
Bakan Gürlek’ten Fenerbahçe Açıklaması: Dosya Yeniden Açıldı!Spor

Kupa Finalistleri PFDK'ye Sevk EdildiSpor